Vit choklad och Latte!

Förmiddagen spenderades hos Jana, Joel och Hugo! En underbart god latte med vitchoklad serverades och jag skulle kunna dricka 10 stycken på raken för så god var den. Nästa gång köper jag med mig after eight som vi ska smaksätta latten med! En sådan maskin ska jag ha den dagen jag blir rik!

Jag rensar just nu bland Noras kläder och ska snart plocka ner den sista julen. Granen och stjärnorna är kvar. Nora vill INTE ta ner granen men den börjar bli lite tråkig och tar plats. Är det bara hemma vid oss som julen faktiskt stökar ner? Här hemma ser det aldrig städat ut till jul.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Men äntligen går det att komma in på din blogg igen:) Trodde att du lösenordskyddat den men förstår nu att du la ner den ett tag... Kul att du är tillbaka iaf! Hoppas att julen varit bra!:)

2011-01-07 @ 22:48:05
URL: http://enannandelavgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0