Modell-Estelle!



















Idag har jag fotat Estelle, mitt kusinbarn. Första gången för henne! Syns det!? :)
Vi lekte lite här hemma bara och det var första gången även för mig som jag fotade annat än barn på "riktigt". Det var jätte roligt och de blev närmare 100 BRA bilder. Estelle var väldigt naturlig och lätt att jobba med. Vårat nästa projekt är redan planerat. Men det ligger inte förrän längre fram till våren. Vi hinner nog med mer innan det.

Jag vill köpa till någon blixt så att jag slipper dessa skuggor bakom modellen. Ska även träna lite hemma å hur ljuset lägger sig i vissa lägen. Men övning ger färdighet. Detta är bara början!

Tyck gärna till!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bara en liten fundering.. Om man kör med belysning från två håll, försvinner skuggorna då tror du eller får man två istället då, en från varje håll liksom? Du kan väl prova och berätta sen.. Haha.. & du, lägg nu inte av med bloggeriet igen. =)

2011-01-06 @ 00:26:47
Postat av: Susanna

Jättefina bilder!

2011-01-07 @ 13:19:59
URL: http://manulog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0