Starkt psyke!

Idag har vi storstädat i hall och kök!

Hade en svag liten stund i morse som försvann direkt efter att ha fått skriva av mig. Tröttheten är stark men jag har lätt för att undvika den om jag göra rätt.

Be mina föräldrar om hjälp det gör jag. Men jag behöver den inte än så länge! Mitt psyke är starkt! Jag klarar allt om jag bara väljer att vilja det. Gör inte ni det med? Ibland räcker det med att bara få skriva av sig så försvinner besvären.

Nu ska jag och barnen baka efter en lååång pysselstund!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till en viss del, men ibland kan en hjälpande hand vara välkommen oxå ;)



Man klarar allt jätte bra till en viss gräns, när den gränsen är nådd blir tyvärr alla runt om en lidande till en viss grad.



Jag säger inte att du är en svag person eller svagt psyke för då skulle ja ljuga, men man kan ta till hjälp från familjen utan att man är en sämre person för de, familjen ställer alltid upp som du själv gör för dina nära och kära dagligen.



Hu vad jag skriver mycket, men de man försöker få fram är väl de att du själv skriver att du sover typ 4timmar om natten och gjort de ca ett år nu är inte bra för DIN egen hälsa :(

2011-01-08 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0