Poff sa det!!!

Det blev som du skrev Emma!
Det släppte och poof så kom hela novellen. En timme tog det att printa ner två A4....

Jag ser fram emot min nya livstil som startar i morgon. Jag bestämde att Måndagar inte är min grej att börja något på så Tisdagar får bli min dag! Upp tidigt imorgon och träna på golvet sen ner till syster och träna på crosstrainer i en kvart! Eddie har sovit bra i två nätter så lite ny energi har jag samlat på mig.

Bara det håller i sig. Han somnade helt själv ikväll utan puffar i rumpan eller kli på ryggen. Det går framåt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ju kanon att de går så bra med lilla Eddie!!

Hoppas de håller i sig bara, alltid skönt att ha energi om dagarna till mer lek å bus :)

2011-01-10 @ 23:14:49
Postat av: Emma

Ja, vad var det jag sa :)

Poff så kommer allt som rinnande vatten :)



Kul att Eddie börjar sova bättre oxå så du har mer ork till både dig själv, barnen, lägenheten och din utbildning, hoppas det håller i sig.



Kram

2011-01-11 @ 12:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0