Nyår 2010











Våran nyår var mysig!
Jag och barnen lagade gott kött, klyftpotatis, rostade rotfrukter och grönpepparsås till middag.
Efter att Eddie sovit sen middag så skar vi up tre olika sorter melon, jordgubbar, vindruvor och Kiwi coh lade upp på fat. Till det hade ja smält vit choklad som vi doppade i. ud så gott det var. Nora verklien tryckte i sig.

Vi lekte och pysslade, dansade och busade tillsammans. Klockan sex kom syster, Robin och Målle upp till oss. Vi spelade pippispel, lekte charader och åt tårta.
Robin skottade sen balkongen här hemma så vi kunde komma ut och titta på raketerna senare.

Målle klarade inte av att vara vaken så jag och barnen skålade in det nya året ensamma. Våldigt mysit måste ja säga! Vi packade på oss en massa kläder, bar ut champagneglas med jordgubbar som garnering och en pommac som vi öppnade med ett plopp.

Eddie var lite lite lite rädd för raketerna men tittade glatt på dom med stora ögon. Nora höll för öronen men njöt av varje färgsprakande fyrverkeri. Tillsammans skrek Vi gott nytt år och skålade!

En helt underbar nyårsafton tillsammans med mina barn. Vi börjar året med en ny start och en början till sökandet efter en "hel" familj. Det är något jag nu vill ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0