Hoppades såå

på att få sovmorgon idag men icke picke. Nora klagar på halsont och täppt i näsan. Hörde på dagis att det gick halsfluss. Suck!! Inte sjukdomar igen nu.

Egentligen skulle A och S komma hit i dag. Vi har aldrig setts förut men fått lite kontakt genom bloggen. Jätte kul. Hon verkar vara en bra tjej med samma fotointresse som jag. Lilla S är otroligt söt med! Det får bli en annan dag, dom bor ju nästan grannar med oss nu!

Jag ska upp och göra en stor brakfrukost till mig och barnen nu.
Eddie sover förressten mycket bättre. Inte jätte bra men vaknar endast 4-5 gånger på natten och somnar om väldigt fort. Jätte skönt.

 




Kommentarer
Postat av: Annelie

Stella tackar för komplimangen!!:) va fint skrivet! Skönt att det går åt rätt håll med Eddies sömn, hoppas det fortsätter så!



Vi kan väl se om vi kan ta lite bus nästa vecka om det nu inte bryter ut någon sjuka hos er?håller tummarna Förresten, det du skrev om sång i församlingshemmet, är det det som kallas för musiklekis? Jag såg en lapp om det på bvc och tänkte faktiskt gå dit någongång!

2011-01-14 @ 14:33:56
URL: http://enannandelavgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0