Att pressa fram prutten!

Jag verkligen ÄLSKAR att dansa och sjunga. Jag gör det ofta och högt och överallt. Musik gör mig lycklig.
Men mina barn kan tröttna fort på det. Jag skuttar, vickar rumpan, sjunger i höga skyn och är som en liten vild smurf som har en raket i rumpan. Nora har kommit igång bra själv och hänger på i mitt tempo medan Eddie ruskar på huvudet, sätter fingret för munnen och säger SCHH!!!!

Jag har ingen sångröst för fem öre men vad gör det omd et gör mig lycklig.
Är det något som gör en lycklig så ska man se till att sysselsätta sig med det en liten stund varje dag. Det gör hjärtat glatt!



Eddie pruttade ljudligt nyss och vi brast i skratt. Snacka om kiss och bajs humor!
Eftersom vi skrattade så ville han fortsätta leka clown så han försöker pressa fram fler pruttar. Gasen är borta och ansiktet ser ut som en tomat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0