Väntar

Regnkläder, vinterkläder, skor, kastruller, hästar med tillbehör, ABClåda, 123låda, liten leksakskatt som rör sig, doktorväska, STORT plockepinn, pysselböcker,  vantar och lite annat smått och gott som jag inte kommer på nu ligger inslaget framför sängen och väntar på att det ska bli morgon och Nora ska öppna paket!!

5 ÅR!!!! Gud så stor min tös är nu!

Tårtan stor klar i kylskåpet för att ätas som frukost i morgon! Ljusen ska bara tändas och ännu en önskan ska Nora få blåsa liv i!
Köpte färdiga bottnar till tårtan för jag orkade inte baka idag! Men det blir godare enligt mig!

Tårtan jag bakade till kalaset igår blev inte så god men den var en fröjd för ögat!

Nu ska jag gosa ner mig under täcket och se lite på TV. Skönt att ha sängen i TV rummet för då är det bara att vrida TVn mot sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0