Vad har vi gjort idag!?

Imorse sov vi lite längre, vilket var väldigt skönt! Efter att ha ätit frukost och klätt oss så gick vi ner till församlingshemmet för att leka med Marit och barnen. Det lektes och målades. Åt lunch tillsammans och började klockan 13 gå mot dagis. Barnen var pirriga, Vi mammor med.

Som jag skrev i tidigare inlägg så gick det väldig bra och jag är så lycklig över det. Tänkte gå ner nästa vecka någon gång och hälsa på under en förmiddag med! Men gud va barnen växer under sommaren. Alla jag såg hade förändrats ordentligt mycket.

På eftermiddagen så åt vi mat från pizzan med syster, Målle, Johanna och Tuva. En sallad för mig och fisk för Nora. Nora gillar inte pizza och sådan mat så mycket faktiskt. Det har hon aldrig gjort.
Fotade Lilla Tuva lite men hon ville inte riktigt vara med efter att jag väckt henne med min kamera! Men jag fick bra bilder på en sovandes liten tjej som ni ser lite längre ner. Två bilder är mina favoriter som jag själv skulle ha velat förstora upp.

Barnen sover nu och jag ska kolla TV innan sängen kallar. Jag är trött, som ALLTID. Är så trött att ögonen värker och värken går ner i kinderna. Tror det är alla kalas och allt fix innan dem som tagit knäcken på mig. Imorgon kommer Marit och barnen och grattar Nora, dem var sjuka på barnkalaset.

På Söndag kommer barnens farmor och ska fira Nora.
- Farmor kommer köra som en dåre för hon har saknat mig så mycket! sa Nora efter att ha pratat med farmor i telefonen i Tisdags!

Nej nu ska jag sova och njuta av att jag inte har mer plugg att göra förrän på Måndag. Lediga kvällar!

Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Tack :) Ja det tycker jag också hihi..

Hoppas ni haft en bra dag! :)

2010-09-09 @ 23:11:59
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0