Noras dag!








Min dag började innan kl 6. Som ett barn dagen innan julafton låg jag i sängen, zappade på tvn och väntade på att barnen skulle vakna. Klockan blev sju och jag orkade inte vänta längre så jag började högt sjunga tills deras ögon slogs upp och Nora bad om ett paket!! Haha!!!

Hon var jätte glad där hon satt nyvaken och drog upp allt papper. De mjuka paketen först! Dem är ju tråkigast tycker hon. Men hon blev glad för allting och även jag.

Sandra och Målle kom upp och sjöng och åt glassfrukost innan vi gjorde oss i ordning för att gå ner till musiklekis och leka och sjunga. Där nere sjöng alla barn och mammor för Nora och hon vart jätte stolt. Tre små bebisar var nere och bebislängtan kommer allt starkare mot mig. Jag vill ha nu.  Träffade Ramonas lille son för första gången och gud så söt. Även en gammal skolkamrat kom med sin lille son.

Vi gick hem, åt lunch och Eddie somnade. Jag och Nora spelade hennes nya spel "vem där?"
Det spelade jag när jag var liten hemskt mycket hemma med familjen så det väckte många minnen! Nora tyckte att det var jätte roligt så vi spelade 7 gånger i rad och hon vann alla gångerna!

På eftermiddag har vi haft kalas. Mormor, morfar, moster, Robin, Målle och Tora kom med paket och stim! Tora försökte lära mig lite om kameran för gud så svårt det är att hinna med att gå igenom den och lära sig allt som går att göras. Jag hinner inte med det rikigt. Längtar till jag har höstlov!!

Nu har jag sett Idol, barnen sover och jag ska nu ge respons på några klasskamraters texter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0