Projekt sovrum!

Jag fixar och donar här hemma. Har inte varit nöjd med hur vi haft det riktigt. Nu har jag bestämt mig för att göra som jag velat från början. Jag tar det stora rummet där Nora bor nu. Där kommer jag ha plats för min dubbelsäng och Eddie kommer få en egen sovplats. Rummet är så stort att det inte blir några problem alls och inte trångt heller. Nora får då flytta in i det lilla rummet. Hon kommer få plats även om det är lite mindre. Det kommer därmed bli lite mysigare och mer hemtrevligt.

Det gick hon med på direkt och började planera. Hon har väl själv tycktatt hennes rum inte varit perfekt. Så Robin kom upp och hjälpte mig flytta in hennes säng i Eddies gamla lilla rum. Jag får ta resten i morgon helt enkelt. Nora får hjälpa till efter dagis.

Kommer bli så fint och jag tycker att det ska bli skönt att få ett stort rymligt eget rum för en gång skull. Det var bra länge sedan jag hade det. Att ha sängen i vardagsrummet har varit okej men det har inte känts så tryggt eller lugnt.

Nej nu svammlar jag bort och skriver ner varenda ord som flyger i mitt huvud, vilket är väldigt ointressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0