Nu är den borta!

Hela morgonen har Nora suttit och vickat på sin tand. Hela, hela tiden!
Efter en liten tugga banan så lossnade den ännu mer och lite blod kom. Nora började gråta och tyckte att det var lite läskigt. Men vicka skulle hon och satte sig i mitt knä.

- Mamma, var är den? Var är den mamma? skrek hon med skräckslagen min.

Den hade då lossnat helt och lagt sig mellan tänderna. Jag plockade ut den och visade henne den stolt. Lite rädd var hon och sprang och sköljde munnen i handfatet, tittade i spegeln och så lade vi tanden i ett prinsessa glas så att tandfen kan komma i natt och lägga i en guldpeng.

Lite bilder kommer här på min lilla tös med sin första glugg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hi hi, ja då blir det till att "tandfen" har en guldpeng att lägga där då :)

Man får nog lära sig att handla mindre på kortet och ha mer lösa pengar när man får barn :)



Kram

2010-09-15 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0