Nora hjärtan dagis!



Dagen på dagis har varit perfekt! Vi kom dit, Nora sprang i väg direkt med vännerna, hon hann inte ens säga hej till fröknarna på gården. Efter en kvart skulle de stora barnen gå in och pyssla. Nora sprang full fart in på dagis, hade inte en tanke på att jag borde veta eller skulle med. Så jag och Eddie stannade kvar ute i en och en halv timme. Då var det dags för att gå hem, efter en sväng på bibblan för att låna bok till middagsläsningen på dagis.

Nora hade haft det jätte skoj! Det gjorde att mina tvivel försvann och jag blev säker på att jag gjort rätt!
Hon är så duktig min lilla tjej! Eller stora tjej! Jag är en väldigt stolt men förvånad mamma, denna gång är det helt annorlunda än sist! Nu kan jag gå till dagis med Nora utan en stor klump i magen och veta att jag skulle vara tvungen att lämna min gråtande dotter.

Det känns som en lättnad att se Nora ta detta så bra. I flera veckor har jag varit rädd och orolig men innerst inne visste jag att hon var redo! Duktig flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0