Köpt tapeter!

Idag har vi varit i Visby och köpt tapeter till mitt sovrum. Det blev i lite gammeldags mintgrön. Vet inte hur jag ska förklara färgen men eftersom jag älskar stilen Schabby chic så kommer den passa in nu när jag ÄNTLIGEN ska börja inhandla lite i min egen stil. Har väl inte gjort det tidigare för jag har varit rädd att jag skulle tröttna på den lite mer färgglada lantliga stilen. Men nu har jag tyckt om den ett bra tag och jag tror att det är min stil, inget tillfälligt.

kommer såklart behålla den vita basen med en fondvägg lite hit och dit. Vill köpa hem en massa färgglada saftkannor, muggar, porslin och annat fint som det ska dukas med. Finns mycket!

Vi har även varit hemma vid min morbror så Nora och Lova har lekt en hel del! I morgon kommer Lova upp till oss och busar. Nora längtar!



Moffa mys!

Så här underbart sken solen i kväll! Nora tyckte den var så underbart vacker att titta på då vi stod på balkongen och andades kall frisk höstluft nu på kvällen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart vacker kvälls-sol :)



Kram

2010-09-26 @ 11:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0