Kalaset! Bilder!!





Några bilder från kalaset. Orkade inte fixa mer med det i dag eftersom jag är helt slut!! Det var ett lyckat kalas och Nora fick mycket fint. Barnen lekte och hade kul. Vi fikade och hade fiskedamm. Tuva satt och åt länge och verkade verkligen uppskatta att jag bakat så mycket gott till henne. Skickade med två backar med massa kakor som hon fick med sig hem.

Tårtan gick hem och alla fotade som besatt då den kom fram på bordet!! Någon som vill beställa av mig så hör av er!! Haha!! Den var väldigt rolig att göra och inte så svår som man kan tro. Nästa gång ska jag istället ta marsipan som klänning  och spritsa grädde som volanger och andra detaljer. Tror att den blir ännu finare då!

Tack alla underbara som var här och grattade Nora! Hon är jätte glad och jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0