Ingen mjölk kvar!

Nu har jag ingen mjölk kvar i brösten. Kan nog få ut högst 10 ml ur varje så nu kan jag börja med min diet för Eddie äter vanlig mat så otroligt bra nu. Även om han vill snutta ibland med. Min starka medicin som jag egentligen ska äta har jag tackat nej till. Biverkningarna lät inte så roliga. Dapson heter medicinen.

Nu äntligen kan jag slippa utslag och blåsor. Jag kan slippa klia sönder min kropp på nätterna. Jag kan börja må bra igen och slippa fler ärr. Sömnen blir väl det bästa att få tillbaka! Sömnbrist har jag till 100 och snart är det ohållbart. Jag MÅSTE få sova bättre NU!

Så det blir att ta bort ALLT nu igen och leva på??? VATTEN? FRUKT? GRÖNSAKER? Vi får se hur lång tid det tar innan jag lär mig allt utantill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0