Gooooood mooooorning!

Igår gick jag och lade mig för att sova redan klockan halv tio. Natten innan vaknade Eddie klockan 1 och grät i ett sträck fram till klockan 4 då somnade han och jag lade mig ner för att blunda, helt utmattad. Klockan halv sex vaknade Nora och var redo för dagen. Vilket betydde att det var en levande zombie som gick runt här hemma innan kaffet serverades.

Vid tiotiden åkte vi in till Visby för att ha en liten familjedag. Det var en mysig dag som vanligt. Jag kom hem med ett par byxor, en body och en skjorta till Eddie, en tunika, ett par leggings och öron puffar till Nora.

Vi åkte hem till mor och far där Eddie sov i över två timmar! TVÅ timmar, det var evigheter han sov så länge. Mamma lekte med Nora och pappa och jag satt i soffan och såg på TV. Skti skönt för en trött mamma.

Men i dag är jag piggare och ska ta en storstädardag. Ska gå igenom alla vrår i hela lägenheten!

Imorgon  börjar Nora dagis. Vi ska vara där klockan halv tio.halv elva bara men det är lite pirrigt. Väskan är packad med det mesta. Men jag måste komma i håg lappen som ska fyllas i och lämnas in!

Nej nu ska vi börja dagen här hemma med en bit frukost och lite morgonmys till bompa i soffan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Pirrigt med dagisstart! Hoppas att Nora kommer att trivas och att pedagogerna fångar upp henne som individ så att hon får utlopp för sin kreativitet och fantasi. Lycka till!

2010-09-19 @ 15:01:47
URL: http://busamedemla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0