Funderar och funderar!

Eddie är sällan i sitt rum. Han vill leka där vi är. Därför funderar jag på om jag ska ta och flytta in min säng i hans rum och göra en lekhörna till honom där jag har min säng nu i stället? Han lär sova hos mig ett bra tag till ändå.

Hur hade ni gjort!? MEn jag tror det får bli så. Tror jag! Få fundera lite till!

Nora bestämde sig i dag för att hon var redo att sova sin första natt i sitte eget rum, i sin egen säng. Jag har velat ha henne hos mig tills nu men hon ville sova ensamen nu. Hon har ju blivit stor. Hon gick in och lade sig och somnade utan problem! Duktig tjej det där!! Vad har hänt med henne. Hon har förändrats så otroligt mycket nu det sista halvåret. Helt fantastiskt att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0