Fastnat...

Jag har fastnat helt med studierna. En invecklad text ska skrivas oc all den informationen som ska in, ska få plats på endast ett A4.

Personerna A, B och C bor i varisn villa intill varandra. Person A och B har en relation, vi ska beskriva vad för relation och vilken historik den har. Interiörerna ska beskrivas i varje hem och alla fem sinnen ska vara med. Person C är elak, avundsjuk och påstridig mot A och B.
A flyttar och person D flyttar in i hus A. Efter många år återvänder person A och mötet mellan A och B ska beskrivas.

Förutom alla möten och relationer ska dofter, smaker, känsel, syner och läten in som förklarar båe känslor och miljöer. ALLT detta på ett A4. Jag får ner det till 2 A4 men sedan så försvinner allt det viktiga om jag drar ner ännu mer.

En svår nöt att knäcka, men gäller det skrivandets konst så är jag en äkta trollkarl! Tro på dig själv Linda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, det lät verkligen knepigt att få platts med allt detta på bara en A4 sida.



Men du lyckas säkert fixa det till slut iaf.



Lycka till.



Kram

2010-09-16 @ 14:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0