Farmors bakelse!

I morgon kommer ju barnens farmor på besök och ska gratta Nora! Visste inte vad jag skulle bjuda på riktigt men detta blev det! Bakade först ljus rulltårta med en massa sylt och grädde emellan. Innan jag klädde in rullen med rosa marsipan med jordgubbsmak så klickade jag ut grädde på rulltårtan så att den blev ännu större och maffigare. Tror det blir gott!

Gick snabbt och lätt att göra. Första gången jag använder marsipan faktiskt. Med lite träning blir nog resultatet ännu bättre. Farmors bakelse får vi döpa den till!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Va smarrig den ser ut och vilken duktig bagare du är!!!!!Farmor kommer att bli stolt över att ha fått namnge ett bakverk.

2010-09-11 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0