Ett hem i pasteller!

Nu har jag och barnen bott in oss. Jag har kom in i det hela och bitarna börjar falla på plats. I Helgen flyttar jag in min säng i Eddies rum. Hans lekplats blir i vardagsrummet. Mitt sovrum ska jag ha i vitt som basfärg och så vill jag in med en lugn grön färg och en massa romantiska pasteller. Kuddar och filtar, överkast och gardinkappa ska in handlas. Ljuslykta och ramar! Detta kommer bli så fint. Vill även ha upp en fondtapet i vardagsrummet för att ge lägenheten lite mer personlighet men har ännu inte bestämt vad för någon.

Mycket jag vill ordna men det finns inte alltid så gott om pengar så jag får se när det blir klart. Jag har ju all tid i världen på mig. Tänker inte flytta här i från än på ett bra tag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!



Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Hur gör jag? Kanske du kan maila mig?



Mvh Jessica



2010-09-23 @ 21:38:56
URL: http://www.plusbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0