En trött mamma söker vila!

Trots att jag somnade innan nio igår kväll och vaknade vid hal åtta så är jag otroligt trött i dag. Eddie sover som vanligt dåligt med tutten i munnen som napp. Jag MÅSTE samla kraft att ta tag i detta nu. Sliter jätte mycket på en att inte få sova mer än 40 minuter i sträck.

Kl halv tio kom pappa och hämtade oss för jag kände att jag behövde lite avlastning idag. Så efter lite lek och bus så somnade Eddie. Mormor leker med Nora så nu sitter jag här i soffan och vilar mig. Kollar tv och kolalr internet i lygn och ro! Jätte skönt måste jag säga. Komma hemifrån och slippa se alla måsten.

Men nu ska läsa lite bloggar och njuta av att få sitta en timme i sträck och inte göra ett skit. Tur jag har mina föräldrar som ställer upp och hjälper mig. Det är guld värt. Alla behöver ibland hjälp även om det kan vara svårt att be om det.

Ha en bra Söndag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, alla kan behöva avlastning och hjälp ibland.

Skönt för dig att få ta det lugnt en stund och att andra tar hand om barnen då.



Kram

2010-09-12 @ 17:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0