Dagis dag 4!

Idag lämnade jag Nora själv redan klockan nio. De stora barnen skulle ut på äventyr i naturen så hon väntade spänt med de andra. Jag pussades hej då och sa att jag skulle gå. Inga problem där inte utan hon vinkade hejdå bara. Eddie blev lite ledsen när Nora skulle stanna men det gick över snabbt.

Jag och Eddie gick till församlingshemmet och fikade med de andra mammalediga mammorna. Tiden gick snabbt i bland och ibland gick den VÄLDIGT sakta. Jag ville hämta min lilla dotter. Saknade henne jätte mycket. Kl kvart i tolv knackade jag på dörren och såg henne sitta vid bordet och åt mat. Hon blev glad över att se mig och skuttade ner från stolen! Allt hade gått jätte bra och hon hade inte frågat efter mig någonting.

Vi gick och mötte upp Johanna och Tuva på fiket för att mysa lite. Hem och fick Eddie att sova. Nora pussades och kramades en hel del hemma i soffan. Det började redan på fiket. Hon har nog saknat mig under de tre timmar hon var i från mig. Jag tycker att hon är så duktig min lilla tjej!

Vi har varit ute en sväng på sena eftermiddagen och barnen fick varsin glass innan vi gick ner för att gunga på stranden. Det börjar bli lite kyligt ute nu så nästa gång måste fleese-setet på.

Imorgon har vi stora planer som nora ser fram emot. MEn först blir det dagis. Längtar till inskolningen är över så det inte blir dagis varje dag i veckan. Då kommer vi bara ha tre dagar.

Nu måste jag plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0