Dagis avklarat!

Skulle kunnat lämnat Nora redan i dag känns det som. Hon sprang in innan mig i russets lokal och satte sig i samlingen där alla hälsade henne välkommen. Dem sjöng och åt frukt. Sen vart det att göra trolldeg där Nora fick vara med och hälla i ingredienserna och blanda med slev. Efter dét hann hon göra lite girlanger innan klockan var halv elva och vi skulle hem. Hon ville INTE hem.

Två svidiga ungar fick jag ner till affärn. I kassan upptäckte jag att jag glömt kortet hemma så vi fick lämna tillbaka allt och springa hem. Lagade lunch. Eddie sov och vi spelade lite dator jag och Nora.

Nu har vi lekt och snart ska vi in till staden för att storhandla. Barnbidraget var efterlängtat efter allt kalasande vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0