Att sakna är bra!

Det är bra att sakna ibland! Ja, det har alla sagt genom åren då jag inte velat lämna bort Nora. Inte förrän i dag kan jag faktiskt hålla med! När jag såg Noras stora leende och tindrande ögon när hon fick syn på mig bakom blommorna så värmde det i hjärtat och kroppen. Kramen var hård och pussen kärleksfull. Så underbar känsla.

Jag börjar vänja mig med detta nya liv och nya vardagen. Tycker att det är lite kämpigt på morgon och kvällen innan lämning men när lämningen är avklarad och allt gått bra så lämnar jag dagis med ett leende på läpparna. Efter två timmar ifrån Nora så börjar jag tugga på läppen och titta på klockan var femte minut men jag klarar det. Vägen till dagis är det pirr i magen för hela slanten och jag skuttar fram känns det som.









Kommentarer
Postat av: Steffenirene

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-01-12 @ 08:06:36
URL: http://steffenirene.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0