Väldigt väldigt trött

Mina ögon svider och tåras! Jag är trött!
Men drar mig för att släcka och sova in i det sista trots att jag vet att jag borde passa på att sova när barnen gör det. Kvällarna är min egen tid. Då kan jag se en film, kolla datorn och läsa lite bloggar. Bara sitta ner utan en massa måsten. Kvällar som denna då jag inte heller behöver plugga är guld värda.
Jag vill bara sitta och njuta av min egen tid. Men som sagt. Jag är för trött för att njuta av den nu! Haha!

Kollar julklappar till ungarna. Vet inte riktigt vad jag ska köpa till dem. En bil som Eddie kan köra runt med står på listan och en bondgård med massa djur ska jag kolla efter. Till Nora vet jag ännu inte. Hon har allt i leksaksväg så lite pyssel och smått får det väl bli. Något mer till pet shop kanske!?

Planerar inför den 6 november med. Nora ska följa med på festen säger hon! Givetvis får hon detav mig. Under middagen blir det ju lugnt och ingen dricka mer än något glas vin för alla tror jag. När vi ätit klart och minglat lite så åker vi hem till lillebror och fortsätter partyt hos oss.

Nej kudden kallar.


Kommentarer
Postat av: marie

haha det kan jag tänka mig att hon tyckte!! Fast Lovah somnade sen så då kunde vi alla springa fritt!!

Man kan ju hoppas att det kommit lite snö då, så man kan slänga sigut i backen!! :)

2010-10-18 @ 08:35:07
URL: http://moonlitedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0