Trött så att jag gråter!

Jag är så himla trött! Eddie har inte sovit bra på FLERA VECKOR nu. Han sover aldrig längre än 45 minuter i sträck och det tar tid för honom att somna om och komma till ro. Vilket betyder att jag får vara vaken 15 minuter varje gång han vaknar och försöker komma till ro själv innan det är dags igen. Ungefär 25 minuter åt gången får jag sova och det börjar kännas så otroligt tungt. I morse var jag så trött att jag bara ville gråta.

Vi gick ändå till församlingshemmet och sjöng. Vi hoppade små grodorna, nöffade små grisarna, kvackade små ankorna och vandrade som pingvinerna! Haha, jag tycker att det är så underbart roligt att leva ut och få leka igen. Leka som en femåring och glömma beskymmer och tröttheten.
För jag glömmer min trötthet när jag får leka och göra något. Jag klarar av att vara trött och sova minimalt lite men i längden kommer det tillslut ifatt en och man orkar inte mer.

Jag vet inte hur jag ska göra och vad jag ska göra. Sluta amma tvärt säger alla men hur fan ska jag orka ta flera vaken nätter med skrik och tårar och inte få sova alls på flera dygn!? Hur ska jag hinna och orka plugga då?

Eddie vill inte ha tutten för mjölkens skull för det är nästan slut. Han njuter verkligen när han ligger vid bröstet men han mår inte heller bra av det här. Han är också trött. Jag behöver lite hjälp och lite peppning för att orka ta tag i detta!

Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, händer idag? :)

2010-10-12 @ 14:21:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig denna tisdag? :)

2010-10-12 @ 14:31:52
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0