Sen kväll här hemma!

Vi har haft ljusen tända här hemma, dansat, sjungit och skrattat. Barnen är ännu uppe men ska nu snart sova.
Eddie äter mer och mer nu. Idag åt han en VÄLDIGT stor portion (för att vara han) till middag vid fyra, klockan kvart i sju åt han lite macka och en stor yoghurt och alldeles nyss ville han ha mer så han fick ett mellanmål jag köpte till honom i affären härrom dagen med frukt och ris malat ihop till en fruktmellis. Han åt upp HELA den stora!

Så nu efter en vecka utan tutte börjar han ge med sig och inse att han måste äta mat för att vara mätt och glad.
Matlusten kom i Tisdags förmiddag och sedan dess har han inte haft utbrott och varit rosenrasande och klöst sönder mitt ansikte.

Nätterna är underbara! Han vaknar bara till 1-2 gånger på natten och gnäller lite, dricker lite vatten och somnar sedan om igen. Han rullar runt en hel del och ändrar ställning under natten men han är inte vaken då.

Nej nu ska jag pussa barnen god natt och lägga mig och se en film!


Kommentarer
Postat av: Lina

va eddie blivit duktig hoppas att de fortsätter så nu

ge han en stor puss ifrån mig

2010-10-29 @ 12:48:34
URL: http://www.familjenbrostrom.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Härligt att det går så bra för er nu med att vänja honom att inte få bröstet och äta mer vanlig mat :)

Jätte kul att läsa det :)



Kram

2010-10-29 @ 14:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0