PIGG!!!!

Igår bad jag till gudarna (fast jag inte tror på dem) att jag skulle få sova! I alla fall liiiite, inte för mycket begärt tyckte jag. Eddie vaknade 9 gånger (bara) han snuttade 2 sekunder och lade sig sen på sin egen kudde med ryggen mot mig och somnade om SJÄLV! Annars ligger han vid bröstet till han somnat in ordentligt och jag kan lägga ner honom!

VA!!?? Hoppas det håller i sig!

Med andra ord är jag pigg i dag (nåja, piggare än jag varit förut under dessa 6 veckor) så jag har städat toan. Skurat golv och allt. Orkade dock inte ta alla kakelväggar, duschväggen eller spegeldörrarna emn det får bli ett projekt vid julstädningen!

Nora är hemma från dagis och har legat hela dagen på madrassen framför tvn. Ätit en macka nyss och en isglass. Eddie börjar se hängig ut i ögonen och snoret rinner!

Ska ta och städa köket och Noras rum sen med! Idag är jag på städarhumör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0