Party party!

Nästa Lördag är det fest för Nicklas. Jag ser verkligen fram emot det och ska in till stan imorgon för att se om jag hittar något snyggt att ha på mig.

Det hade inte varit några problem alls för Eddie att vara utan mig i tre timmar och brydde sig inte alls om mig när jag kom. Mormor är bästisen just nu!

Därför kan jag lugnt stanna kvar ett tag även efter middagen. Nora följer med och äter och efter maten så kommer pappa upp och hämtar henne. Nu när jag inte ammar längre kan jag till och med ta en cider. Men mer än en vågar jag inte ta eftersom det är över 2 år sedan jag drack. Tror inte min kropp klarar så mycket mer.

Några fler som ska dit som läser här inne!??

Kommentarer
Postat av: elin

japp jag och adde ska såklart dit.

2010-10-28 @ 20:30:29
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hade följt med om jag hade haft barnvakt åt Tuvis...

2010-10-29 @ 13:19:56
URL: http://johannaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0