Pappa och Nora!

Nora är med sin pappa i dag! Dom ska fira att hon fyllt 5 år.
Vi körde in henne till Visby där han hämtade henne utanför Willys. Dom skulle nog till farmor och öppna paket tror jag. Hon har inte sagt något om att han inte varit nere förrän nu men det syndes på henne att hon saknat honom då hon hoppade upp i hans famn och kramades länge. Det gör mig väldigt lycklig med.
Även om dom inte ses så ofta som vi alla hade velat så et jag att hon har honom, han finns där för henne i vått och torrt trots avståndet.

Imorgon ska Eddie få träffa honom en stund med. Vi har lärt Eddie att säga pappa här hemma så vi får hoppas att han ropar efter Andreas i morgon! Lillasyster är ju med nere så det ska busas kan jag tänka mig!

Det är väldigt tomt utan min sessa här hemma och jag klättrar på väggarna. Jag har packat upp varor, helt i mig LOKA och fått Eddie att sova. Nu sitter jag i min ensamhet i den tysta lägenheten och vet inte vad jag ska hitta på.
Klockan fem är Nora hemma igen så då ska vi leka i tältet och ha kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0