Oktober 09





Har inte fotat på tre hela dagar nu tror jag! Inte likt mig men vi har inte gjort något speciellt. Därför slänger jag in lite bilder ifrån oktober 09! Vad Eddie har växt sen dess. Nora har förändrat  utseende endel och har ett mer "vuxet" ansikte nu! Men gud så jag längtar tillbaka. I oktober flyttade vi in i lägenheten över pizzan och hade ingen aning om hur sjuk jag skulle bli av den lägenheten.

Kroppen såg hemsk ut. Det tog ett bra tag innan jag visade mina föräldrar. Men tillslut var jag tvungen. Blåsor och utslag över hela kroppen. Det kliade och gjorde ont, gav ärr och irriterade. Tappade jätt mycket hår. Var kal på sidorna av luggen. Därför klippte jag av mig håret.

MEn nu är det bättre och snart ska jag ta tag i min diet men jag blir så jävla hungrig och trött av att inte få äta något. Men jag ska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0