Ny bilder!

Idag har jag försökt fota barnen här hemma. Målle var inte stilla, Nora ville inte men Eddie låg eller satt silla och posade så snällt och duktigt. Kanske för att han varit lite trött i dag.

Han har inte fått bröstet idag. Han har försökt och haft STORA utbrott som hållit i sig länge. Men denna gången är jag bestämd. Nu får det vara stopp. Inte bara för min skull utan även för honom. Lättare att säga nej när man verkligen är säker på sitt beslut. Tidigare har jag inte vetat riktigt hur jag kände inför detta. Men nu jävlar.
Han har fått bröstet 2 gånger på 2 dygn nu. Det är väldigt stor skillnad mot 60 gånger per dygn.

Men nu till det jag skulle in och skriva. Nya bilder finns att titta på hos min fotoblogg.

fotomedlinda.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0