NU JÄVLAR MENAR JAG ALLVAR!

Nu jävlar hörrni så är det dags! Jag känner mig stark och bestämd. Mina bröst klarar inte av detta eviga snuttande, Eddie är trött, jag är trött, Eddie äter DÅLIGT och jag äter JÄMT för att få energi.

Detta gör jag för Eddies skull. Han måste sova och äta bättre.

Han har inte fått något sen klockan 13. Han har haft 2  STORA utbrott och jag har inte fält en enda tår. Visst är det svårt att se hon som arg och ledsen men nu vet jag att det är det bästa för honom. Hade han ammat bara varje kväll och morgon så hade jag kunnat fortsätta ett år till men nu är det 60 gånger per dygn.

Vi har bäddat framför tvn för detta kommer bli en lång natt och då vill jag kunna se TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0