Natten.

Eddie somnade ju så gott men vaknade efter en och en halv timme och skrek. Han var arg och ledsen och vägrade bli buren, vägrade vara utan min famn, ville inte ha nappen, men blev arg när jag lade bort den. Till slut satte jag på  Molly Mus och han tystnade. Inte förrän kvart över tre somnade han om och vaknade sedan en gång i timmen fram till klockan 7 och ville ha bröstet.

Nästan ingen sömn alls på två dygn nu med andra ord och jag är trött. Men det går väl snart över hoppas jag.

Mamma och pappa har varit här i dag och hjälpt mig med en massa saker. Satt upp hyllor i Noras rum så att jag kunde få upp alla leksaker lite bättra bla. TACK mamma och pappa!

Vi har nu ätit våfflor med massa vispgrädde. Jätte gott.
'
Imorgon fyller min mamma år. Så i morgon när jag vaknar så ska jag baka tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0