Mys i sänghörnan, kalas och köttbullar!





Imorse medans jag pulade lite i sovrummets garderob så satt Eddie och Nora i Eddies lilla sänghörna och läste böcker, pussades och busade. Vilken känsla av att stå och bara titta på dem när dom leker tillsammans, eller bara är tillsammans! Varenda klädesplagg hängde jag in med ett leende på läpparna!

Vi har även varit på kalas hos Ebba som fyller 5 år på Tisdag. Även lilla Tuva fyller år på Tisdag, hela 2 år!
Barnen lekte och vi drack kaffe.

Middag blev vi bjudna på hos mina föräldrar. Köttbullar i gräddsås!

Nu sover mina hjärtan och jag har inget jag måste göra ikväll så jag ska kolla runt på nätet efter roliga saker till både hem och oss!!

Ha en mysig kväll där ute i blåsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0