Mycket sluta amma prat!

Men det är det som är starkaste ämnet i mitt liv just nu känns det som. Det är det jag lägger ner störst fokus på nu. Igår kväll lade sig Eddie på kudden bredvid mig, tog på sig täcket och somnade SJÄLV. Natten var jobbig, men han somnade själv. I kväll försökte han en gång få bröstet men det räckte med ett nej och THATS FINE för honom. Jag lade han i min famn och gav honom nappen som han snuttade på tills ögonen började gå i kors, vilket tog 20 sekunder. Då spottade han ut den som somnade.

Nu har han sovit i en timme bredvid mig utan att vakna och vilja snutta. Det går framåt! Hoppas på lite sömn i natt.

Annars har jag skrivit ett manus på BARA dialog. Det var svårt. Men det är klart. Fixat lite med bloggen har jag också gjort. Vill ha mina kategorier under headern men jag vet inte hur man gör det. Någn som kan och vill hjälp mig.
Jobbigt att ha två bloggar så jag funderar på att slå ihop dem iaf. Men det får bli när jag orkar och hinner.

Nu ska jag äta chips och dricka läsk och sen sova. God natt!


Kommentarer
Postat av: becky

åhhh vad fint det blev! Har du lust att göra en ny blogg till mig på blogg.se?

2010-10-23 @ 09:41:29
URL: http://becky84.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0