Lite piggare!

Nora har legat på soffan hela eftermiddagen och kvällen. Ögonen är glansiga och hostan låter jobbig och torr. Sandra och Målle har varit uppe och ätit lax med oss. Jätte gott var det.

Jag har fått tagit en lång skön dusch medan barnen suttit och sett på bompa. Jag hann till och med raka benen och smörja in mig i lugn och ro! det var väldigt länge sedan kan jag säga. Dom satt där inne tillsammans hela tiden och myste. Vilka underbara ungar jag har!

Nu ska vi se lite film innan barnen somnar och jag ska börja plugga! Manusveckor nu och det är lite knepigt kan jag säga. Men gud så kul det är att plugga det man brinner för! Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0