Leka katt och bli klappad!

Det gick jätte bra att lämna Nora i dag! Hon ville vänta in Kajsa men hon kom inte ut innan jag gick men det gick super bra i alla fall. Hon satte sig med Wilma, Lova och Laura och lekte i sanden. Vinkade glatt hej då till mig!
Vissa dagar är hon nog bara trött helt enkelt och då blir det lite jobbigt att släppa taget om mammas hand.

Lina och lilla Junior satt upp hos mig när vi kom hem igen. Vi drack lite LOKA innan vi packade oss ner till fiket och intog en smarrig sen frukost. Johanna och Tuva hängde då på och soffipropp tittade in.

En promenad innan Nora skulle hämtas så Eddie fick sova i vagnen och sen var färden hemåt på ingång.
Hemma har vi lekt katt. Eddie kryper runt på golvet och skriker AAAAAMMM AAAAAAMM och vill att man ska klappa honom. Nora skriker ligg och sitt, tass och snurra runt och Eddie lyder henne som en liten cirkuskatt.

Så underbart roligt att se på när dem leker tillsammans. Så roligt att jag tappar allt jag egentligen ska göra och bara sitter och tittar på dem med ett leende på läpparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0