Längtar till jul!

Är det bara jag som längtar till julen!?

Jag längtar till första advent, lucia, bakning, snön, julmusiken, ja ALLT som har med julen att göra. Det är en sådan mysig och magisk tid. Pirrar i hela kroppen när jag tänker på det. I år ska vi för första gången i historien fira hemma hos mig och min lilla familj. Det ska bli jätte kul. Maten kommer dock äta hemma hos mamma och pappa eftersom mormor och morfar ska äta med oss som alla andra år. Morfar kommer inte upp för de trappor vi har här.

Många julklappar är redan påväg hem! Lite petshop, mysig tält, bilar och annat skoj. Tänkte inte köpa så mycket leksaker i år utan mest gå in för kläder.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Du är inte ensam om att längta till jul.. I love jul!

2010-10-13 @ 19:54:02
URL: http://familjenlind.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0