Lämnade ledsen Nora!

Nora var ledsen när jag gick ifrån dagis idag. Inte jätte ledsen men tårarna rann.

- Ska du krama mamma hejdå och sen komma till mig? frågade hennes fröken Kajsa och utan problem så nickade hon, pussade mig och kramade mig och gick sen till kajsa och tog hennes hand. Hon torkade tårarna och jag stal en puss till innan jag gick mot grinden.

Det känns inte alls bra att lämna henne när hon är ledsen. Jag fick bita mig i hårt i kinden för att inte börja gråta själv. Jag har väldigt lätt för att gråta. Det krävs inte mycket så sitter jag där och lipar.
Nu ser jag bara henne framför mig då hon kramade om mig hårt och bad mig stanna. Fy fan va jag mår dåligt av det. Men jag hoppas att det gick över fort och att hon nu leker med sina kompisar.

Dom ringer förhoppningsvis om det inte är bra med henne. Stackars min underbara lilla tjej. Min fina dotter!

Kommentarer
Postat av: Malin

det är så jobbigt att lämna dom när dom gråter! Känns som att man sviker dom och går:( Men som tur är så går det förmodligen lika snabbt över när vi gått=)

2010-10-18 @ 11:32:10
URL: http://enakerlundare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0