Knåpar!

Jag skriver på ett inlägg som måste förklaras med rätt ord annars kan det bli missförstånd. Hur jag än skriver så blir det fel, eller kan låta fel. Jag skriver några rader och sedan raderar jag det.  Skriver några till och läser dem hundra gånger för att kanske komma på något som människor kan läsa mellan raderna.

Alltså jag vill berätta om en sak. En sak som gör mig arg och ledsen. En sak som väcker många känslor inom mig. Ibland är de goda känslor, ibland egoistiska känslor. Men det är något som gnager mig i huvudet hela tiden. Något som kan få andra att höja ögonbrynen och nicka förståeligt, medan andra vill döda mig för det (liten överdrift)

Så jag skippar det ikväll och ser om det kommer ett inlägg imorgon istället! Håll ögonen öppna för många kommer tycka detta är spännande om jag väljer rätt väg!

Kommentarer
Postat av: becky

Jag tycker så här! Du har rätt till att skriva vad fan du vill i din blogg om människan//människorna vill läsa mellan aderna kan dom fan göra det. Det är mer synd om dom då eftersom dom gör inget annat än letar efter saker för att börja tjaffsa. Din blogg dina ord Skit i dom andra. Stäng av mobilen om dom stör dig efter inlägget! Du måste få ur dig saker och ting. Ingen mår bra av att hålla saker inom sig, vet själv hur det är. Har dock blivit bättre med att säga vad jag tycker och tänker och oftast skiter jag i vad den andra människan tycker, jag är ju bara ärlig mot den :)

2010-10-14 @ 06:06:32
URL: http://becky84.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa

Hej!

Såg att du varit inne på min blogg=)

Stämmer det att du bor på Gotland?

Måste bara säga också att du har otroligt söta barn=) Men det visste du väl redan?!;)

2010-10-14 @ 09:00:12
URL: http://dellasmami.blogg.se/
Postat av: karolina

Visst är det svårt och få ihop det när man väl vill skriva något viktigt i sin blogg så man inte ska få en hög med elaka kommentarer för att det blivit ett missförstånd! Jätte svårt är det. Och alla tycker ju inte likadant och då får man helt enkelt stå ut med dom elaka orden som kan komma från vissa, jag står inte ut så jag hoppat över att ta upp ämnen som jag vet skapar såna missförstånd, skit tråkigt! Önskar man kunde skriva precis som man kände.

2010-10-14 @ 10:23:54
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0