Höstpromenad!













Solen tittade fram så fint och jag var sugen på att packa på oss kläder och gå ut så barnen fick leka och jag fick fota lite. Härrom dagen när jag gick till Gyle så såg jag hästarna som stod ute på väg dit. Tänkte att barnen  ville dit och titta. Det är en bit och det blåste en hel del. Vi hann se dem 10 sekunder innan ägaren tog in dem i stallet.

Vände då och gick ner mot vattnet för att ha lövkrig och vagnrally. Gungade lite och lekte lite i sandlådan nere i semesterbyn.

Tillslut blev det för kallt så vi gick hem. Men hösten är mysig och otroligt vacker. Även om jag tycker att det kan vara lite varmare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tar grymt fina kort vill jag lova!



Har hört att snön närmar sig med stormsteg så skydda gärna dina små hjärtan med mössor från http://heartbeatdesign.blogspot.com för beställningar av mössor - stora som små

2010-10-15 @ 17:24:42
Postat av: Tess - Blivande mamma v34

Vilka fina bilder du har lagt upp! Åh vilka barn! Såå söta!

2010-10-17 @ 10:31:52
URL: http://blindfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0