Hittade NADA!

Dagen spenderades i Visby. Hittade en massa saker. Eddie behövde väldigt mycket nytt i sin garderob som sagt så han fick 4 nya långärmade tröjor, en tjocktröja och två par jeans och ett par vinterkängor. Nora ville inte ha något alls nästan utan hittade endast en jättefin lila klänning som hon ska ha på Nicklas fest. Ett par leggings med paljetter längst sidorna hittade hon med men allt anant var inte snyggt.

Jag letade och letade och letade efter något att ha på mig men hittade inget. Såg väl några snygga klänningar men när ska jag använda dem? Jag köper inte en klänning som jag bara kommer använda en gång och sedan låter den hänga i garderoben. Så jag kommer gå upp i "vanliga" kläder i allafall.

Det är ändå inte jag att klä upp mig. Smink köpte jag ialla fall och fick en chock då jag kom till kassan och fick höra hur mycket jag skulle betala! 550 kronor för 4 saker! Sjukt ju. Men det behövdes verkligen eftersom det enda jag hade hemma i sminkväg var ett trasigt solpuder från förra året och en torr mascara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0