God morgon världen!

JAG ÄR TRÖTT. Jana sa igår att andra dagen kommer som ett bakslag. Och visst gjorde det det!
Eddie har varit arg och ledsen till och från hela natten. Jag har vaggat honom och tröstat honom så gott jag kunnat utan att ge bröstet. När klockan var halv fyra hade jag ännu inte fått lägga ner huvudet på kudden så jag gav upp. Jag ångrar det nu, för nu får vi väl börja om eller?

Men just då var jag helt slut och trött både psykist och fysiskt så jag gav han bröstet och han somnade direkt och sov sedan i fyra timmar utan att vakna en enda gång.

Men vi klarar detta jag och min son.


Kommentarer
Postat av: Jana

De är bra kämpat Linda! Ge inte upp nu bara, ni har kommit så långt. och nu har du iaf trappat ner och det är ett stort steg så fortsätt som du gjort så ska du se att inom någon eller några dagar kommer du få sova som aldrig förr =)

2010-10-22 @ 09:26:52
Postat av: ....

Det är ju du som förstör era så kallade försök hela tiden!! De är ju du som ger upp, förstår att det är jobbigt, men eftersom du hela tiden ger med dej, så vet din son de, så efter mycket gnäll får han precis som han vill, vilket han också vet. Barn är inte dumma!! Du sägs vara stark och bestämd, eller??

2010-10-22 @ 16:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0