Första natten!

Han sov väl faktiskt ganska bra. Bättre än jag trodde. Men jag låg och grät i värk nästan. Brösten var sten hårda klockan 3 och gjorde så jävla ont. Febern började komma och mjölkstockning var på ingång. Kunde inte ha täcket på brösten och Eddie vaknade och ville ligga med kinden och gosa på dem för att lugna ner sig igen mellan skrikattackerna.

Jag försökte handmjölka men det kom inte en droppe. Det gjorde bara riktigt ont. Pumpen lika så. FY FAN säger jag! Så gott folk klockan tjugo i fem klarade jag inte mer utan Eddie fick tömma båda brösten. Trodde att jag gjorde fel där men nu på morgonen så accepterade han ett nej utan problem.

Hans mungipor åkte ner bara men han bjöd sen på ett leende när han fick sin macka.

Har ni några tips på hur jag ska göra med mina spända bröst!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0