Första kvällen utan!

Eddie, jag och Nora gick ner till affären förut. Vi struntade i vagnen, Eddie fick gå själv mellan mig och Nora. Stolt och mallig var han. Fick gå med lilla kundvagnen själv som han älskar. Fick välja nya nappflaskor och nappar som han lade ner i vagnen och gick till kassan.

hemma fick han öppna sina nappar och stoppade direkt i munnen, sen dess har han tuggat på dem. Han suger inte på den utan tuggar så jag doppade nappen i yoghurt för att få honom att suga på den i stället och känna att det kan vara mysigt. Då hittade han tekniken och somnade med nappen i munnen i min famn för en liten stund sedan.

Han har haft lite svårt att komma till ro utan tutten en han har inte bett om den heller något mer än de två gånger som han skrek och var arg. Han har legat med sin kind på bröstet och gosat ner sig lite med ett stort leende på läpparna men försökte inte ta ner tröjan.

Vi får se hur nattem blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0