De små detaljerna.



Mina barn är inne i en period då dom pussas och kramas väldigt mycket med mig här hemma och jag njuter!
Igår i stan kunde jag knappt betala inne på cubus fär Eddies knubbiga händer höll hårt om mina kinder och pussade mig mycket och länge.

Snart kommer det en period då jag inte alls får pussar. Då får jag jaga efter barnen och kasta ner dom på golvet och sno några pussar innan dom sliter sig ur min famn igen. Haha.

De senaste dagarna har Eddie och Nora stängt in sig på Noras rum, satt på julmusik och stått där inne och dansat och mimat till musiken. Idag gick Eddie runt med sin docka och nattade henne i famnen. Precis som storasyster gjort precis innan.

Mina barn gör mig så otroligt lycklig. Varje dag får dom mig att le för småsaker som kanske inte är så speciella för andra men som är magiskt för mig. Det är de små sakerna man minns i slutändan. Detaljer som bygger upp ens hela omgivning och existens. Små detaljer som visar sig vara störst!

Kommentarer
Postat av: Emi

Kul att se att du gillar min blogg:-) Undbara kosrt du har pa din!

Kram E

http://blogg.mama.nu/americanmom

2010-10-31 @ 03:17:13
URL: http://blogg.mama.nu/americanmom
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

ja det är underbart med de perioderna i livet då barnen är så pass öppna med sin kärlek till sin mor eller far för den delen oxå :)



sv: tack så mycket för din kommentar. Kul att läsa så pass positiva och trevliga ord på en söndagsmorgon :D

2010-10-31 @ 07:16:33
URL: http://tvattlapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0