Date med morfar och hinderbana!



Halv elva redan ville Eddie sova. Han hämtade nappen, låtsades gäspa och vill ligga på min axel. Slocknade fort gjorde han med och jag lade honom i sin säng. I två timmar sov han gott.

Jag och Nora gjorde då teckningar till Mormor och byggde hinderbana. Vi sprang, hoppade, snurrade, kröp och gick på linan. Efter en timme var jag helt slut men hon hade energi kvar så det räckte för oss båda. Jag fick då vara cirkuskvinnan som presenterade ballerinan, starkaste flickan, roliga clownen, duktiga bebisen och lydiga hunden som hade alla varsitt nummer i våran cirkus.

Lagade sedan mat och väntade in lillebror. När han vaknat och ätit två makaroner så gick vi till affärn, köpte blommor och tog ut pengar. Mamma fick pengar till en tatuering av mig och barnen!

Sen firade vi mamma med tårta och grejer. Morfar och Nora gick på date. BIO! Och vi väntade spänt hemma på att få höra vad filmen handlade om. Eddie såg sin favoritfilm och stod klistrad framför TVn och skrattade åt Molly Mus.

Nora kom hem och hade haft det jätte kul med morfar. Hon hade ätit nästan en hel klubba sa hon stolt!! Mysigt att bara göra något med morfar! Morfar tyckte det var jätte härligt att umgås ensam med sitt stora barnbarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0