Ännu inget lösen.

Alltså det har varit så många som velat ha lösen, många som vill läsa och många som jag vill ska ha det. Därför gör jag så att de privata inläggen kommer jag sätta lösen på och lösen ger jag bar ut till de närmsta, de jag vet att jag kan lita på. 

Jag skriver blogg för min skull och för min familjs skull. Jag vet att mina släktingar på fastlandet är inne och håller sig uppdaterade på det som händer här hemma. Många gillar att bara titta på bilderna.

Det jag tycker är jobbigt är att jag måste tänka på vad jag skriver hela tiden så att det inte ska missförstås och ett helvete bryter ut. Det räcker med ett litet ord fel så ringer telefonen. Så därför skulle jag haft ett lösen egentligen. Men nu struntar jag i det och sätter lösen på det privata som sagt.

Tyvärr kommer bara de närmsta få lösen till det!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att vi får fortsätta läsa dig fina blogg.

Klart du inte vill dela med dig av ALLT till ALLA klokt att bara göra lösen på det mest privata då så inte alla får reda på det men att dina nära och kära ändå får veta, klokt.



Hoppas ni har det bra på ön nu i höstvädret :)



Kram

2010-10-07 @ 15:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0